• Zwroty i reklamacje

ZWROTY I WYMIANY

Zwrot towaru

  • Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

W celu zwrotu towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami.

Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie. Prosimy o dopisanie na paczce informacji "ZWROT".

Adres do wysyłki

Piastowska 108

80-358 Gdańsk


  1. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
  2. pisemnie na adres:
    Piastowska 108
    80-358 Gdańsk
  3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    dode.sklep@gmail.com
  4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

UWAGA! NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.

Nie musisz podawać powodów zwrotu, jednak będziemy wdzięczni za taką informację, ponieważ pomoże nam w pracy nad poprawianiem sklepu.

ZWROT KOSZTÓW PRZESYŁKI

Koszt odesłania produktów do sklepu ponosi kupujący. Jeżeli zwracasz całe zamówienie, zwracamy koszt przesyłki od nas do Ciebie (najniższy koszt wysyłki dostępny w sklepie). Twoim kosztem przy zwrocie całości zamówienia pozostaje wysyłka do nas (podstawa prawna: Art.34 p.2 Ust. z dn. 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta).

WYMIANA

Aby dokonać wymiany, należy złożyć nowe zamówienie. Produkty, które chcemy wymienić, proszę zwrócić najwygodniejszą dla Państwa metodą zgodnie z powyższą procedurą zwrotu.